3.6GW! A Fase 2 di u più grande parc eòlicu offshore di u mondu riavvia l'operazioni di custruzzione offshore

I navi d'installazione di energia eolica offshore Saipem 7000 è Seaway Strashnov riavviaranu u travagliu di stallazione di u Dogger.

Bank B stazione di rinfurzà offshore è fundazione di monopile.U parcu eòlicu offshore Dogger Bank B hè u sicondu di trè 1.2 GW

fasi di u 3.6 GW Dogger Bank Wind Farm in u Regnu Unitu, u più grande parc eòlicu offshore in u mondu.

 

I grandi navi d'installazione offshore Saipem 7000 è Seaway Strashnov sò previsti per ghjunghje à u situ di u prugettu à a mità d'aprile.

è principià u travagliu di custruzzione.Seranu rispunsevuli di a stallazione di a superstruttura è a fundazione monopile di u prugettu

stazione di rinfurzà offshore (OSS) rispettivamente.Inoltre, u HEA Leviathan jack-up ship è l'operazione Edda Boreas è

a nave di mantenimentu serà ancu dispiegata in u situ di custruzzione per debug a stazione di rinfurzà offshore di u prugettu è monitorà.

rumore sott'acqua durante u prucessu di stallazione di monopile.

 

Sicondu i dati di l'infurmazioni AIS di a nave, a nave di stallazione Saipem 7000 era in strada da Norvegia à u situ Dogger Bank B.

u 9 d'aprile. A fundazione di a giacca di a stazione di rinfurzà di stu prughjettu hè stata stallata l'annu passatu, è solu a superstruttura di u booster.

a stazione serà installata in questa operazione.A superstruttura di a stazione di booster hè attualmente trasportata à u situ via a carica

barge Castoro XI.U rimorchiatore di l'ancora (AHT) utilizatu per rimorcà a barca di carica hè u Pacific Discovery.

 

L'installazione di a superstruttura di a stazione di booster hè prevista durà finu à u 18 d'aprile, dopu à quale serà cumandata da u jack-up.

nave HEA Leviathan (ex Seajacks Leviathan).U travagliu di cumissioni cuntinueghja finu à a mità d'aostu, è l'alloghju serà

furnitu per u persunale di cumissioni durante u travagliu.

 

U bastimentu d'installazione autoelevatore di Seaway Seaway Strashnov pensa à ghjunghje à u situ per installà a fundazione monopile dopu à l'offshore.

stazione di rinfurzà di u prugettu hè stallatu.Intantu, Subacoustech Environmental aduprà a nave di operazione è mantenimentu (SOV)

Edda Boreas per realizà u monitoraghju di u rumore sottumarinu (UWN) durante a stallazione di i primi cinque monopiles in Seaway.


Postu tempu: Apr-13-2024