1. Selezzione di paràmetri principali: arresters valve deve esse sceltu secondu à i normi tecnichi elencati in i requisiti pertinenti.
2. Quandu usu di valve arrester per a prutezzione di u lampu overvoltage, in più di i motori rotanti, sceglite arresters cù diverse gamme di tensione di funziunamentu è metudi di messa à terra di software di sistema.
3. A pressione di travagliu residuale di l'arrestatore di valve sottu a carica standard è a corrente di scaricamentu ùn pò micca più di u 71% di l'impulse di fulmini full-wave resistenu a tensione di travagliu (BIL) di l'equipaggiu elettricu in mantenimentu (oltre i machini elettrichi rotanti).
4. U currenti nominali di arresters di ossidu di metallu è arresters valve cumposti di carbone-carbonu deve generalmente risponde à i seguenti esigenze:
(1) 110kV a prutezzione di a terra raghjone ùn hè micca menu di 0.8Um.
(2) 3 ~ 10kV è 35kV, u software di u sistema 66kV ùn hè micca menu di 1.1Um è UM;A tensione operativa massima di u software di u sistema di generatore 3kV è sopra ùn hè micca menu di 1,1 volte.
(3) U currenti nominali di l'arrestatore di u puntu neutru ùn hè micca menu di 0.** Um è 0.58Um rispettivamente;a tensione massima operativa di u generatore 3 ~ 20kV ùn hè micca menu di 0.** volte.
5. Quandu selezziunà arresters d'ossidu di metallu non-void cum'è l'equipaggiu di prutezzione di l'overvoltage di fulmini, i regulamenti currispundenti deve esse cumpletu.
6. Per i transformatori 110kV è 220kV, chì u puntu neutru hè classificatu cum'è u stratu insulating, se l'interruttore isolante cù un rendimentu sincronu poveru hè utilizatu, l'arrestatore d'ossidu di metallu deve mantene u puntu neutru di u trasformatore.
7. L'arrestatori d'ossidu di metalli senza vuote sò classificati secondu a so carica standard è i currenti di scaricamentu.
8. L'arrestatore cù u software di u sistema valutatu currente di 35kV è sopra deve esse equipatu di carica è scaricamentu di u software di surviglianza di postura.
Tempu di Postu: Apr-27-2022