Carnival annulla e crociere di marzu da Port Canaveral, altri porti di i Stati Uniti

Carnival Cruise Line hà dettu u marcuri chì suspenderà l'attività di crociera da Port Canaveral è altri porti in i Stati Uniti finu à marzu perchè u so scopu hè di risponde à i requisiti di i Centri per u Controlu è a Prevenzione di Malattie per riavviare e cruciere.
Dapoi marzu 2020, Port Canaveral ùn hà micca navigatu dapoi parechji ghjorni perchè a pandemia di coronavirus hà attivatu l'ordine senza vela di u CDC.L'annullamenti supplementari sò stati fatti da a linea di crociera in cunfurmità cù u pianu di riavvia, chì risponde à u "Marcu di Navigazione Condizionale" annunziatu da u CDC in uttrovi per rimpiazzà l'Ordine di Vela.
In una dichjarazione emessa u marcuri, Christine Duffy, presidente di Carnival Cruise Line, hà dettu: "Ci dispiace di disappointà i nostri invitati perchè hè evidente da l'attività di prenotazione chì a dumanda di Carnival Cruise Lines hè stata soppressa.Li ringraziemu per a so pacienza è pacienza.Supportu, perchè continueremu à travaglià dura in un approcciu passu per passu, passu per passu per ripiglià l'operazioni in 2021 ".
Carnival hà dettu chì i clienti chì anu annullatu e so riservazioni riceveranu direttamente l'avvisu di annullamentu, è ancu u so futuru creditu di crociera è i pacchetti di creditu à bordu o opzioni di rimborsu cumpletu.
Carnival hà annunziatu ancu una seria di altri piani di annullamentu, chì anu annullatu cinque di i so navi più tardi in 2021. Queste annullamenti includenu u Carnival Liberty navigendu da Port Canaveral da u 17 di settembre à u 18 d'ottobre, chì organizzarà l'operazioni di bacinu seccu per a nave.
U Carnival Mardi Gras hè l'ultimu è u più grande navi di sta nave da cruciera.Hè previstu di navigà da Port Canaveral u 24 d'aprile per furnisce una crociera di sette notti in i Caraibi.Prima di a pandemia, u carnaval era inizialmente programatu per navigà da Port Canaveral in uttrovi.
Carnival serà a prima nave da crociera alimentata da GNL in l'America di u Nordu è serà dotata di a prima muntagna russa BOLT in mare.
A nave sarà attraccata à u novu terminal 3 di crociera di 155 milioni di dollari americani in Port Canaveral.Questu hè un terminal di 188 000 piedi quadrati chì hè statu cumplettamente operativu in ghjugnu ma ùn hà ancu ricevutu passageri di cruciera.
Inoltre, Princess Cruises, chì ùn hè micca partitu da Port Canaveral, hà annunziatu chì annullarà tutti i viaghji di crociera da i porti americani finu à u 14 di maghju.
A principessa hè stata affettata da a pandemia assai prima.A causa di l'infezione da coronavirus, i so dui navi - Diamond Princess è Grand Princess - eranu i primi à isolà i passageri.
I dati di Johns Hopkins mostranu chì u mutivu di l'annullamentu di a registrazione hè chì u numeru di casi COVID-19 hà righjuntu 21 milioni marti sera, è dapoi u rapportu Solu quattru ghjorni sò passati da 20 milioni di casi.A Georgia hè diventata u quintu statu à signalà sta ceppa più contagiosa.A ceppa hè stata scuperta prima in u Regnu Unitu è ​​​​apparsu à fiancu di California, Colorado, Florida è New York.


Tempu di Postu: 07-Jan-2021