U primu prughjettu d'investimentu idroenergeticu di u Corridor Economicu Cina-Pakistan hè cumplettamente messu in opera cummerciale
Vista aerea di a stazione idroelettrica di Karot in Pakistan (furnita da China Three Gorges Corporation)
U primu prughjettu d'investimentu idroelettricu in u Corridor Economicu Cina-Pakistan, chì hè principalmente investitu è sviluppatu da China Three Gorges.
Corporation, a Central Hydropower Karot in Pakistan hè stata cumpletamente messa in opera cummerciale u 29 di ghjugnu.
À a cerimonia di annunziu per u funziunamentu cummerciale cumpletu di a centrale idroelettrica, Munawar Iqbal, direttore esecutivu di u Pakistan
Cumitatu Privatu di Elettricità è Infrastruttura, hà dettu chì a Corporazione di Three Gorges hà superatu difficultà cum'è l'impattu di a nova corona.
epidemia è hà rializatu u scopu di u funziunamentu cumpletu di a Central Hydropower Karot.U Pakistan porta l'energia pulita assai necessaria.CTG ancu
pratica attivamente a so rispunsabilità suciale corporativa è furnisce assistenza per u sviluppu durevule di e cumunità lucali.In nome di u
U guvernu pakistanese, hà spressu a so gratitudine à a Cumpagnia di Three Gorges.
Iqbal hà dettu chì u guvernu pakistanesu hà da cuntinuà à implementà i scopi di cuuperazione energetica di u Corridor Economicu Cina-Pakistan è
prumove a custruzione cumuna di a cooperazione "Belt and Road".
Wu Shengliang, presidente di u Three Gorges International Energy Investment Group Co., Ltd., hà dettu in u so discorsu chì u Karot Hydropower.
Station hè un prughjettu di cooperazione energetica prioritaria è un prughjettu chjave di l'iniziativa "Belt and Road" implementata da l'Ecunumia China-Pakistan.
Corridor, simbulizendu l'amicizia di ferru trà a Cina è u Pakistan, è u so funziunamentu cumpletu Hè un altru successu fruttu in l'energia.
custruzzione di u Corridor Economicu Cina-Pakistan.
Wu Shengliang hà dettu chì a stazione idroelettrica di Karot furniscerà u Pakistan cù 3,2 miliardi kWh di elettricità pulita è economica ogni annu.
i bisogni di l'electricità di 5 milioni di persone lucali, è ghjucà un rolu impurtante in alleviate a carenza di energia in Pakistan, migliurà a struttura energetica
è prumove u sviluppu ecunomicu sustinibili.
A stazione idroelettrica di Karot si trova in u distrittu di Karot, a pruvincia di Punjab, in Pakistan, è hè a quarta tappa di a cascata di u fiume Jhelum.
Pianu.U prugettu hà fattu a terra in April 2015, cù un investimentu tutale di circa 1,74 miliardi di dollari americani è una capacità installata tutale di 720 000 kilowatts.
Dopu chì u prugettu hè messu in opera, hè previstu di salvà circa 1,4 milioni di tunnellate di carbone standard è riduce l'emissioni di diossidu di carbonu di 3,5 milioni.
tunnellate ogni annu.
Tempu di post: Jul-14-2022