I paesi di l'UE "tenenu inseme" per trattà a crisa energetica

Ricertamenti, u situ web di u guvernu olandese hà annunziatu chì l'Olanda è a Germania perforaranu inseme un novu campu di gasu in a regione di u Mari di u Nordu, chì hè previstu di pruduce u primu batch di gas naturale à a fine di u 2024. Questa hè a prima volta chì u tedescu. U guvernu hà invertitu a so pusizione da quandu u guvernu di a Bassa Sassonia l'annu passatu hà manifestatu a so opposizione à l'esplorazione di gasu in u Mari di u Nordu.Micca solu questu, ma recentemente, Germania, Danimarca, Norvegia è altri paesi anu ancu revelatu i piani di custruisce una rete di energia eolica offshore cumminata.I paesi europei sò constantemente "tenuti inseme" per affruntà l'intensificazione di a crisa di l'approvvigionamentu energeticu.

Cuuperazione multinaziunale per sviluppà u Mari di u Nordu

Sicondu a nutizia publicata da u guvernu Olandese, i risorsi di gas naturale sviluppati in cuuperazione cù a Germania si trovanu in a zona di cunfini trà i dui paesi.I dui paesi custruiranu inseme un pipeline per trasportà u gasu naturale pruduciutu da u campu di gasu à i dui paesi.À u listessu tempu, i dui lati metteranu ancu i cavi sottumarini per cunnette u vicinu parcu eòlicu offshore tedescu per furnisce l'electricità per u campu di gas.L'Olanda hà dettu chì hà emessu una licenza per u prughjettu di u gasu naturale, è u guvernu tedescu accelerà l'appruvazioni di u prugettu.

Hè capitu chì u 31 di maghju di questu annu, l'Olanda hè stata tagliata da a Russia per ricusà di risolve i pagamenti di gas naturale in rubli.L'analista di l'industria crede chì e misure sopra citate in l'Olanda sò in risposta à sta crisa.

À u listessu tempu, l'industria di l'energia eolica offshore in a regione di u Mare di u Nordu hà ancu introduttu novi opportunità.Sicondu Reuters, i paesi europei, cumpresu a Germania, Danimarca, Belgio è altri paesi anu dettu recentemente chì prumove u sviluppu di l'energia eolica offshore in u Mari di u Nordu è intende di custruisce reti elettriche combinate transfrontaliere.Reuters hà citatu a cumpagnia di rete danese Energinet chì dice chì a cumpagnia hè digià in discussioni cù a Germania è u Belgio per prumove a custruzzione di reti di energia trà l'isuli energetichi in u Mari di u Nordu.À u listessu tempu, Norvegia, Paesi Bassi è Germania anu ancu cuminciatu à pianificà altri prughjetti di trasmissione di energia.

Chris Peeters, CEO di l'operatore di rete belga Elia, hà dettu: "Custruì una rete cumminata in u Mari di u Nordu pò risparmià costi è risolve u prublema di fluttuazioni in a produzzione di energia in diverse regioni.Pigliendu l'energia eolica offshore cum'è un esempiu, l'applicazione di e rete cumminate aiuterà l'operazioni.L'imprese ponu megliu assignà l'electricità è furnisce l'electricità prodotta in u Mari di u Nordu à i paesi vicini rapidamente è in modu puntuale ".

A crisa di l'approvvigionamentu energeticu in Europa si intensifica

U mutivu per quessa chì i paesi europei sò spessu "raggruppati" di pocu tempu hè principarmenti per affruntà a tensione di fornitura d'energia chì dura parechji mesi è l'inflazione ecunomica sempre più seria.Sicondu l'ultime statistiche publicate da l'Unione Europea, à a fine di maghju, u tassu d'inflazione in a zona euro hà righjuntu 8,1%, u livellu più altu dapoi u 1997. À mezu à elli, u costu di l'energia di i paesi di l'UE hè ancu aumentatu da 39,2%. paragunatu cù u listessu periodu di l'annu passatu.

A mità di maghju di questu annu, l'Unione Europea hà prupostu formalmente u "pianu energeticu REPowerEU" cù u scopu principale di caccià l'energia russa.Sicondu u pianu, l'UE hà da cuntinuà à prumove a diversificazione di l'approvvigionamentu di l'energia, incuragisce l'applicazioni di tecnulugii di risparmiu d'energia, è accelerà a crescita di installazioni di energia rinnuvevuli è accelerà a sostituzione di i combustibili fossili.En 2027, l'UE sbararà completamente di l'impurtazioni di gas naturale è di carbone da Russia, à u listessu tempu aumenterà a parte di l'energia rinnuvevule in u mix energeticu da 40% à 45% in 2030, è accelerà l'investimentu in energia rinnuvevule da 2027. Un investimentu supplementu di almenu 210 miliardi d'euros serà fattu annu per assicurà a sicurità energetica di i paesi di l'UE.

In maghju di questu annu, i Paesi Bassi, Danimarca, Germania è Belgio anu annunziatu ancu inseme l'ultimu pianu di energia eolica offshore.Questi quattru paesi custruiranu almenu 150 milioni di kilowatt di energia eolica offshore da 2050, chì hè più di 10 volte a capacità installata attuale, è l'investimentu tutale hè previstu di più di 135 miliardi d'euros.

L'autosufficienza energetica hè una sfida enormosa

Tuttavia, Reuters hà dettu chì, ancu s'è i paesi europei sò attualmente travagliendu duramente per rinfurzà a cooperazione energetica, anu sempre affruntà sfide in finanziamentu è supervisione prima di l'implementazione attuale di u prugettu.

Hè intesu chì attualmente, i parchi eolici offshore in i paesi europei generalmente utilizanu cavi puntu à puntu per trasmette u putere.Se una rete elettrica cumminata chì cunnessa ogni parcu eolico offshore deve esse custruitu, hè necessariu di cunsiderà ogni terminale di generazione di energia è trasmette u putere à dui o più mercati di energia, indipendentemente da esse più complicata di cuncepimentu o di custruisce.

Da una banda, u costu di custruzzione di e linee di trasmissione transnaziunale hè altu.Reuters hà citatu i prufessiunali chì dicenu chì ci vulerà almenu 10 anni per custruisce una rete elettrica interconnessa transfruntiera, è u costu di custruzzione pò esse più di miliardi di dollari.Per d 'altra banda, ci sò parechji paesi europei implicati in a regione di u Mari di u Nordu, è i paesi non-UE cum'è u Regnu Unitu sò ancu interessati à unisce à a cooperazione.In ultimamente, cumu per surviglià a custruzzione è u funziunamentu di prughjetti cunnessi è cumu si distribuisce l'ingudu serà ancu un prublema maiò.

In fatti, ci hè attualmente solu una rete cumminata transnaziunale in Europa, chì cunnetta è trasmette l'electricità à parechji parchi eolichi offshore in Danimarca è in Germania in u Mari Balticu.

Inoltre, i prublemi di appruvazioni chì agiscenu in u sviluppu di l'energia rinnuvevuli in Europa ùn sò micca stati risolti.Ancu l'urganisazioni europee di l'industria di l'energia eolica anu ripetutamente suggeritu à l'UE chì, se l'obiettivo stabilitu di l'installazione di l'energia rinnuvevule deve esse rializatu, i guverni europei anu da riduce significativamente u tempu necessariu per l'appruvazioni di u prugettu è simplificà u prucessu di appruvazioni.Tuttavia, u sviluppu di prughjetti di l'energia rinnuvevuli face sempre parechje restrizioni per via di a stretta pulitica di prutezzione di diversificazione ecologica formulata da l'UE.

 

 

 

 


Tempu di post: 14-ghjugnu-2022