I metudi di posa è e esigenze tecniche di custruzzione di e linee di cable

I cavi sò generalmente divisi in dui tipi: cables d'alimentazione è cables di cuntrollu.E caratteristiche basi sò: generalmente intarratu in terra, micca facilmente affettatu da danni esterni è l'ambiente, funziunamentu affidabile, è senza periculu d'alta tensione attraversu e zone residenziali.A linea di cable salva a terra, beautifies l'aspettu di a cità, hè faciule di gestisce, è hà una piccula quantità di mantenimentu di ogni ghjornu.Tuttavia, ci sò dinù effetti avversi di custruzzione cumplessu, prezzu altu, longu piriudu custruzzione, difficiule à cambià dopu à pusà, difficiule à aghjunghje fili ramu, difficiule à truvà difetti, è tecnulugia di mantenimentu cumplessu.

电缆隧道

Requisiti tecnichi per a posa di linea di cavi

1. Chjarificà a direzzione di a linea è determinà a so direzzione secondu e esigenze di distribuzione di energia è disegni di disignu;

2. A prufundità di sepultura deve esse in generale à una prufundità di 0,7 m sottu terra, è deve esse intarrata à una prufundità di 1 m sottu terra quandu hè vicinu à altri cables o altri tubi;

3. U fondu di a trinchera di a trinchera di u cable intarratu direttamente deve esse pianu, o una strata di terra fina cù un gruixu di 100mm deve esse stallatu à u fondu di a trinchera, è i segni sò stallati nantu à a terra;

4. Quandu u cable attraversà a strada, deve esse prutettu da un casing;5 E duie estremità di a guaina metallica di i cavi blindati è di piombu deve esse messa in terra.

Ci sò parechji metudi di posa di linee di cable, l'usu cumuni sò a stallazione diretta intarrata, a stallazione di trench di cavi, a stallazione di tunnel di cable, a stallazione di tubi è a stallazione interna è esterna.A siguenti hè una breve discrizzione di u metudu di custruzzione di u funziunamentu direttu di u cable.

1-2001141356452J

Metudu di custruzzione di a stallazione diretta di u cable interratu

U primu hè di scavà a trinchera di u cable: a stallazione di u cable intarratu hè di scavà una trinchera cù una prufundità di circa 0,8 m in terra è una larghezza di trinchera di 0,6 m.Dopu chì u fondu di a fossa hè livellu, a sabbia fina di 100 mm di grossa hè posta cum'è un cuscinu per u cable.

A stallazione di cavi hè generalmente divisa in posa manuale è trazione meccanica.A posa manuale hè aduprata per i cavi cù specificazioni più chjuche.Dui gruppi di persunale stanu nantu à i dui lati di a trinchera di u cable, portanu u quadru di bobina di cable è avanzanu lentamente in a direzzione di posa, è liberate gradualmente u cable da a bobina di cable è cascanu in a trinchera.A trazione meccanica hè aduprata per diverse specificazioni.Per i cables, à u fondu di a trinchera di cable, mette un paru di rulli ogni dui metri;stallà un quadru pay-off à una estremità di a trinchera di u cable, è mette un parancu o un winch à l'altru estremità, è tira u cable fora à una vitezza di 8 ~ 10 metri per minutu è falà nantu à u cable.Nant'à i rulli, poi ritirate i rulli, è mette i cables in u fondu di u groove per espansione è cuntrazzioni.Allora poni 100 mm di terra molle di grossa o terra sabbiosa fina nantu à u cable, copre cù una piastra di coperchio di cimentu o mattone di argilla, a larghezza di copertura deve esse più di 50 mm da i dui lati di u diametru di u cable, è infine riempie a fossa di u cable cù terra, è a copertura. terra deve esse 150 ~ 200 mm, è erigere pali marcati à tramindui estremità, turni è giunzioni intermediate di a linea di cable.

Dopu, dopu chì i giunti intermedi è i capi terminali sò finiti, a custruzzione di u cable hè finita, è e teste pertinenti devenu esse realizate prima di a consegna.


Tempu di Post: 31-May-2022