I fili di cobre è d'aluminiu ùn ponu micca direttamente cunnessi

Questu hè un sensu cumunu basicu in l'industria elettrica.I materiali di filu di ramu è filu d'aluminiu sò diffirenti è e proprietà chimiche sò diverse.Perchè u ramu è l'aluminiu anu una durezza differente, a forza di trazione, a capacità di trasportu di corrente, etc., se i fili di rame è d'aluminiu sò direttamente cunnessi inseme,

1. Ci pò esse un risicu di disconnection duvuta a forza tensile insufficiente, soprattuttu s'è i linii suprana sò usati.

2. L'energizazione à longu andà pruvucarà riazzioni chimichi, l'ossidazione di l'articuli di ramu-aluminiu, l'aumentu di a resistenza à l'articuli di ramu-aluminiu, è u calore, chì ponu causà accidenti di salvezza cum'è incendi in casi severi.

3. A capacità di trasportu attuale hè diversu.U listessu filu di diametru di filu di cobre hè 2 à 3 volte quellu di u filu d'aluminiu.U filu di ramu-aluminiu pò influenzà direttamente a capacità di trasportu attuale di a linea.Allora cumu cunnette u filu di cobre è u filu d'aluminiu per esse sicuru è affidabile?

Di solitu, i giunti di transizione di cobre-aluminiu sò largamente usati in l'erezione di linea.Questa unione di transizione tubulare di rame-aluminiu hè soprattuttu adattata per l'erezione di linea di picculu diametru.

https://www.yojiuelec.com/cable-lugs-and-connectors/

https://www.yojiuelec.com/cable-lugs-and-connectors/

 


Tempu di posta: 06-06-2022