I fresatrici facciali sò à tempu produttivi è rendibili

L'utilizatori ponu riduce i costi aduprendu un sistema di lame cumuni per diverse arnesi di taglio è diverse applicazioni di machining d'aluminiu.
U strumentu hè pensatu per l'applicazioni d'alta velocità cù un diametru massimu di 250 mm.Hè ideale per a sgrossatura è a finitura di l'aluminiu è ancu per a fresatura di rivestimentu è a finitura di parti bimetalliche.
U so design compactu è a deflessione di chip speciale, accumpagnata da a direzzione di u refrigerante direttamente à u tagliu, significa chì u deflector di chip rimpiazzabile elimina i chip da a parte per assicurà una alta qualità di parte è affidabilità di u prucessu.
Inserzioni indexable standard permettenu un strumentu per esse usatu per parechje applicazioni;I gradi PCD sò ottimizzati per diverse attività.Tutte e lame anu una scanalatura di u sediu è sò fissate in u sediu di a lama da una pinza cunea per impedisce a forza centrifuga è assicura una stabilità eccellente ancu à velocità estremamente elevate.L'aggiustamentu di u tagliu assiale pò aghjustà u runout à unu o dui micrometri.


Tempu di Postu: Aug-04-2021