Tirante Galvanizzatu à Calda di Tenditore Stay Rod Stay Anchor Rod Ground Rod

 

 

 

 

 

 

A stava cannahè un pezzu di verga di metallu indurita chì hè utilizatu per sustene a carica meccanica di i fili di staggione.

Stay rods sò generalmente cunnessi à u filu di sughjornu per u polu elettricu, chì hè dopu cunnessu à l'ancora di terra.

Data l'immensa forza meccanica chì un filu di sughjornu hè sottumessu, u bastone deve esse abbastanza forte per furnisce una cunnessione forte è affidabile.

Stay rods venenu in diversi disinni, lunghezze, qualità, è ancu forza.Duvete cunsultà tutte e specificazioni elencate per assicurà chì a canna eseguirà e so funzioni in modu efficace.

https://www.yojiuelec.com/bow-stay-rod-product/

L'appiecazione più cumuna di i bastoni di staggione hè in l'industria elettrica.A maiò parte di e installazioni elettriche anu fili di permanenza.Questu hè necessariu per unu di utilizà bastone di staggione per compie e cunnessione à a terra.

Strutture di telecomunicazione è installazioni dipende ancu assai di i bastoni di staggione per u stessu scopu.A maiò parte di elli anu ancu fili di sughjornu chì correnu da u polu à a terra.Questu automaticamente rende necessariu per l'utilizazione di canne di staggione.

In quantu à l'applicazioni geografiche, i bastoni di sughjornu sò usati in diverse parti di u mondu, sempre chì ci hè un polu per a trasmissione di u putere è i cavi di u telefunu.

Questu significa chì pudete cumprà bastone di sughjornu da a Cina, sia in Africa, Europa, Sudamerica, è ancu Asia.stagna-canna

 

Asta d'arcu d'acciaio galvanizatu per u hardware di linea di pali
1. Materiale:
Acciaio galvanizatu à caldu
2. Applicazione: principarmenti utilizatu per i pali di linee d'alta tensione chì muntanu è rinfurzà a funzione, cunnessi cù i fili di sughjornu trà i pali è i bastoni di sughjornu, u bastone di sughjornu hè intarratu sottu terra, chì hè fissatu da l'ancora di terra chì si espansione.
3. Standard di riferimentu: BS16
Galvanizatu à caldu cum'è ASTMA153 o BS 729

Ajuste Plate DB Type

Stà materiali di bastone

Da i tipi di bastone di sughjornu, avemu vistu chì a maiò parte di elli sò fatti di diverse varianti di l'azzaru.Questi includenu l'azzaru pianu, l'acciaio di ghisa, l'azzaru di carbone, l'acciaio in lega trà l'altri.

U materiale di sughjornu duverebbe avè una forza adatta per sustene a carica di u filu di staggione.

In più di a forza fisica è strutturale, u materiale di sughjornu deve esse capace di resistà diverse cundizioni climatichi è capricci di a natura.

Diversi tipi di rivestimenti sò usati nantu à i bastoni di staggione per pruteggiri da a corrosione è a ruggine.Queste finiture includenu galvanizazione à caldo è galvanica.

Qualessu tipu di canna di staggione hè utilizatu in quale paese?
L'asta tubulare hè usata principalmente in Africa è Arabia Saudita.L'arcu di staggione di tippu hè largamente utilizatu in l'Asia Sudueste, Cù parechji anni di sperienza in fà u set di sughjornu, Jingyoung stanze di canna hè largamente cunnisciuta per a so alta durabilità, a struttura robusta è a dimensione uniforme è galvanizza.
Avete bisognu di un manuale di installazione per una canna di stallo?
Siccomu ci sò un gran numaru di bastone di sughjornu di diversi disinni, l'utilizatori hè cunsigliatu per uttene un manuale di stallazione.In più di questu, l'installazione deve esse lasciata à i prufessiunali per esse realizatu, postu chì sò più sperimentati.Stay rods sò cumpunenti impurtanti di e diverse strutture chì usemu in a nostra attività di ogni ghjornu.

Tempu di post: ghjugnu-10-2022