Jan De Nul compra una custruzzione avanzata è una nave di cable-lay

U Gruppu Jan De Nul, basatu in Lussemburgu, informa chì hè u cumpratore di u Connettore di a custruzzione offshore è di u bastimentu di cable-lay.Venneri scorsu, a cumpagnia di u bastimentu Ocean Yield ASA hà divulgatu chì avia vindutu u bastimentu è chì registrava una perdita di u libru di 70 milioni di dollari nantu à a vendita.
"U Connector operava nantu à un charter bareboat à longu andà finu à u ferraghju di u 2017", dice Andreas Reklev, SVP Investments of Ocean Yield ASA, "In anticipazione di una ricuperazione di u mercatu, Ocean Yield hà da l'ultimi anni cummercializatu u bastimentu in u cortu tempu. mercatu à termine.Attraversu sta pusizioni, avemu capitu chì, in fattu, una configurazione industriale hè necessaria per uperà a nave in modu efficiente in u mercatu di cable-lay, induve e soluzioni totali ponu esse offerte cumpresi squadre di ingegneria è operazioni dedicate.Cum'è tali, crede chì Jan De Nul serà ben pusatu per uperà in modu efficiente u bastimentu chì vedemu lascià in cundizioni eccellenti dopu avè appena finitu i so studi di 10 anni di bacinu secco è rinnuvamentu di classi ".
Jan de Nul ùn hà micca divulgatu ciò chì hà pagatu per u bastimentu, ma hà dettu chì l'acquistu marca un investimentu ulteriore in e so capacità di stallazione offshore.
U Connettore Norvegese, (consegnatu in u 2011 cum'è u Connettore AMC è più tardi chjamatu Lewek Connector), hè una nave di custruzzione multifunzione DP3 ultra deepwater multipurpose cable-and flex-lay.Hà una storia pruvata in l'installazione di cavi di alimentazione è umbilicals utilizendu i so turntables duali cù una capacità di carica totale cumminata di 9 000 tunnellate, è ancu risers chì utilizanu e so duie gru offshore da 400 t è 100 t compensate da l'alzata.U Connector hè ancu dotatu di dui WROV integrati chì ponu travaglià in profondità d'acqua finu à 4000 metri.
Jan de Nul nota chì u Connector hà una manuvrabilità superiore è una alta velocità di transitu per operazioni in u mondu.Grazie à e so eccellenti capacità di mantenimentu di stazioni è stabilità, pò operà in l'ambienti più duri.
U bastimentu hà una zona di ponte assai grande è una copertura di gru, facendu bè cum'è una piattaforma per a realizazione di reparazione di cable.
Jan De Nul Group dice chì investe strategicamente in a so flotta d'installazione offshore.L'acquistu di u Connector, seguita l'ordine di l'annu passatu per u novu bastimentu di stallazione di jack-up offshore Voltaire è u bastimentu di stallazione di gru flottante Les Alizés.I dui navi sò stati urdinati cun un ochju per affruntà e sfide di installà a prossima generazione di turbine eoliche offshore assai grandi.
Philippe Hutse, Direttore di a Divisione Offshore di Jan De Nul Group, dice: "U Connettore hà una reputazione assai bona in u settore è hè cunnisciutu cum'è unu di i navi d'installazione è di custruzzione sottumarini di u mondu.Hè capace di operare in acqua ultra-profunda finu à 3000 metri di prufundità.Attraversu a cunsulidazione di u mercatu chì implica stu novu investimentu, avemu avà pussede è operemu a più grande flotta di navi dedicate à cable-lay.U Connector rinfurzà ancu a flotta di Jan De Nul per u futuru di a produzzione di energia offshore ".
Wouter Vermeersch, Manager Offshore Cables di Jan De Nul Group aghjusta: "U Connector face una cumminazione perfetta cù u nostru bastimentu di cable-lay Isaac Newton.E duie navi sò intercambiabili cù capacità di trasportu simili, grazia à i sistemi di turntable duali simili, mentre chì à u stessu tempu ognunu anu e so caratteristiche specifiche chì li facenu cumplementarii.U nostru terzu bastimentu di cable-lay Willem de Vlamingh cumpleta u nostru trio cù e so capacità uniche in tuttu, cumpresu l'operazioni in acque assai basse.
A flotta offshore di Jan De Nul comprende avà trè navi di installazione di jack-up offshore, trè navi di installazione di gru galleggianti, trè navi di posa di cavi, cinque navi di installazione di roccia è duie navi multifunzione.


Tempu di pubblicazione: 22-dic-2020