Montatura aerea di linea sopraelevata isolata LV per usu esterno

A cosa serve i raccordi di linea aerea?
raccordi di linea aereaserve per l'attaccamentu meccanicu, per a cunnessione elettrica è per a prutezzione di cunduttori è insulatori.In i standard pertinenti, i raccordi sò spessu designati cum'è accessori chì ponu esse cumposti da elementi o assemblee.
A linea sopraelevata hà e caratteristiche di low cost, l'acquistu di materiale cunvene, facilità di custruzzione è mantenimentu convenientu. Spessu utilizatu per a trasmissione di l'energia elettrica à longa distanza.I cumpunenti principali utilizati in e linee aeree sò: cunduttori, arrestatori, insulatori, torri è fundazioni, cavi è apparecchi.

Requisiti generali per e linee aeree:

Linee aereeduverebbe aduprà largamente un filu d'aluminiu d'acciaio o un filu d'aluminiu.A seccione trasversale di u filu d'aluminiu stranded di a linea sopraelevata d'alta tensione ùn deve esse menu di 50 millimetri quadru, a sezione trasversale di u filu di filamentu d'aluminiu core ùn deve esse menu di 35 millimetri quadru;a sezione trasversale di u filu viotu ùn deve esse menu di 16 millimetri quadru.

A sezione trasversale di u filu deve risponde à i bisogni di a carica massima.
A selezzione di a seccione trasversale deve ancu scuntrà a perdita di tensione di micca più di 5% di a tensione nominale (linee sopraelevate d'alta tensione), o 2% à 3 (linei di illuminazione cù esigenze visuali elevate).È deve scuntrà una certa forza meccanica.

Custruzzione di linee aeree
U metudu di specificazione di a custruzione è i passi di a linea aerea sò i seguenti:

Misura di a linea: indaga u terrenu è e caratteristiche secondu u disegnu di u disignu, determina u puntu di partenza di a linea, u puntu di l'angulu è a pusizione di u polu di u magazzinu di terminal, infine determinà a pusizione di u polu mediu è u polu di rinforzu è inserisci u palu.

Riempimentu di l'escavatore di a fossa di fundazione: Quandu scavate a fossa di fundazione, l'attenzione deve esse pagata à a qualità di a terra è l'ambiente circundante.A dimensione di l'apertura di a fossa hè generalmente 0,8 metri di larghezza è 0,3 metri di longu.A dimensione di a fossa di filu hè generalmente 0,6 metri di larghezza è 1,3 metri di longu.U valore di riferimentu di a prufundità intarrata di u polu hè u seguente:

Lunghezza di u polu di cimentu (m) 7 8 9 10 11 12 15
Profondità intarrata (m) 1,1 1,6 1,7 1,8 1,9 2,0 2,5
Quandu si rinfriscà u fundamentu di a torre è u funziunamentu di u cable, ùn hè micca permessu di rinfurzà e radiche di l'arburu, erbaccia, etc. U tarrenu deve esse compacted più di duie volte, è u backfill deve esse 30-50 cm sopra a terra.

Pole: i pali elettrici sò usati per sustene i fili in linee aeree.Ci sò parechji tippi di pali elettrichi, è i più cumuni sò poli lineari, pali d'angle, pali terminali, etc., secondu e so funzioni.I metudi di pali cumunimenti usati sò: pali di gru, pali di tripode, pali invertiti è pali di stand.

U palu tripode hè un modu relativamente simplice di erecte u polu.Si basa principarmenti nantu à u picculu winch nantu à u tripode per alzà u polu.Quandu u polu hè erettu, prima move u polu à a riva di a fossa, stallate u tripode, è mette u polu nantu à u polu.Trè funi di pull sò ligati à a punta per cuntrullà u corpu di u polu, dopu u polu hè erettu è falatu in a fossa di u polu, è infine u corpu di u polu hè aghjustatu è a terra hè compattata.
Assemblea di bracciu croce: u bracciu croce hè un supportu per installà insulators, switchgear, arresters, etc. Sicondu u materiale, ci sò braccia in legnu, braccia in ferru è braccia in ceramica.U bracciu trasversale di a barra lineale deve esse stallatu nantu à u latu di a carica, è a barra non lineale deve esse stallata in u latu oppostu di a tensione.

Insulatori: L'insulatori sò usati per mantene i fili in u locu.Dunque, deve avè abbastanza proprietà d'insulazione elettrica è forza meccanica.L'insulatori cumunimenti utilizati per e linee aeree includenu insulators pin, insulators di sospensione, insulators farfalla, etc. A tensione nominale di insulators low-voltage hè 1kV, è l'insulators high-voltage sò usati per e linee 3kV, 6kV è 10kV.

Wire-pull custruzzione: U filu-pull in a linea aerea ghjoca u rolu di sustene u polu.In generale, a barra di u cantonu, a barra di terminale, a barra di tensione, etc. deve avè un filu-pull per sustene u polu, per ùn esse skewed da a tensione di u filu.In generale, l'angolo trà u cable è a terra hè trà 30 ° è 60 °, è u manicu di u cable, u manicu di u cable medio è u manicu di u cable inferiore sò preparati rispettivamente.

Metudu di erezzione di fili: l'erezione di fili include a stallazione, i fili di cunnessione, i fili appiccicati è i fili stretti, etc. Pay-off hè di liberà u filu da a bobina è mette nantu à u polu cross-arm.Ci sò dui tipi di dispusizione di linea: u metudu di drag and drop è u metudu di sparghje.I cunduttori di u filu sopra sò cumunimenti cunnessi per splicing, binding, and crimping.Appendu u filu hè di tirà u filu nantu à u polu cù una corda chjuca è mette nantu à u bracciu croce.Stringhjendu u filu hè di ligà fermamente u filu à l'insulatore à una estremità di a resistenza di tensione, è stringhje cù un filu strettu à l'altru finale.Sag hè u sag naturali furmatu da u sag di u filu in un span.

A sequenza di fasi di l'arrangiamentu trifase di a linea aerea deve risponde à i seguenti requisiti: da u latu sinistru di fronte à a carica, a sequenza di fasi di l'arrangiamentu di u cunduttore hè L1, N, L2, L3, è a linea neutra hè in generale. u latu di a strada di u polu.I pali elettrici sò generalmente eretti nantu à i lati nordu è est di a strada.

https://www.yojiuelec.com/other-accessories-overhead-electric-power-fitting-bolt-tension-cable-strain-relief-clamp-product/

Tempu di post: 24-May-2022