Phillips Industries spiega a custruzzione di i cables di batterie persunalizati

Phillips Industries hà publicatu ghjovi u so numeru di lugliu di cunsiglii tecnichi Qwik.Questa emissione mensile mostra à i tecnichi è i pruprietarii di vitture cumu custruiscenu cavi di batteria persunalizati per applicazioni di veiculi cummerciale.
Phillips Industries hà dichjaratu in questa emissione mensile chì i cavi di batteria pre-assemblati ponu esse acquistati, o ponu esse persunalizati per adattà à diverse lunghezze è dimensioni di stud.Ma a cumpagnia hà ancu signalatu chì i cavi di batteria pre-assemblati ùn ponu micca sempre ghjunghje à i terminali di a bateria, o ponu causà cunfusione se i cavi sò troppu longu.
"A persunalizazione di u vostru propiu cable di bateria pò esse facilmente a vostra megliu scelta, soprattuttu quandu pudete aduprà parechje vitture di diverse specificazioni", hà dettu a cumpagnia.
Phillips Industries hà dettu chì ci sò trè modi diffirenti per fà i cavi di bateria.A cumpagnia li descrive cusì:
U Cunsigliu Tecnicu di Qwik di questu mese furnisce ancu sei passi per i tecnichi è i bricolage per fà i so propri cavi di batteria utilizendu i metudi populari di crimping è di termoretrazione.
Per leghje più nantu à stu metudu da Phillips, è altri cunsiglii nantu à l'assemblea di cable di bateria, cliccate quì.


Tempu di Postu: Aug-06-2021