Ricustruzzione di l'H4 di John Harrison per Derek Pratt.Scappamentu, Remontoir è timekeeping.Questu hè u primu cronometru marinu di precisione in u mondu

Questa hè a terza parte di una serie di trè parti nantu à a ricustruzzione di Derek Pratt di l'H4 vincitore di u Premiu Longitudine di John Harrison (u primu cronometru marinu di precisione in u mondu).Questu articulu hè statu publicatu per a prima volta in The Horological Journal (HJ) in April 2015, è li ringraziemu per cuncede generosamente u permessu di ripubblicà nantu à Quill & Pad.
Per sapè di più nantu à Derek Pratt, vede a vita è i tempi di u leggendariu orologu indipendente Derek Pratt, a ricustruzzione di Derek Pratt di u John Harrison H4, u mondu U primu orologio astronomicu marinu di precisione (parte 1 di 3), è l'H4 di John Harrison per u vassoio di diamanti ricustruitu da Derek Pratt, u primu cronometru marinu di precisione in u mondu (parte 2, Ci sò 3 parti in totale).
Dopu avè fattu a tavula di diamanti, andemu per fà u tick di l'orologio, ancu s'è senza remontoir, è prima chì tutti i ghjuvelli sò finiti.
U grande balancinu (50,90 mm di diametru) hè fattu di un pannellu di strumenti induriti, temperatu è lucidatu.A rota hè chjappata trà dui piatti per l'indurimentu, chì aiuta à riduce a deformazione.
A piastra indurita di a rota di equilibriu H4 di Derek Pratt mostra l'equilibriu in una tappa più tardi, cù u bastone è u mandrinu in u locu.
A leva di bilanciu hè un mandrinu slender di 21,41 mm cù una circunferenza di a cintura ridotta à 0,4 mm per a muntagna di a tavola è u mandrinu di bilanciu.U persunale accende u tornu di l'orologeria è finisce à u turnu.U chuck di ottone utilizatu per u pallet hè fissatu à u travagliu cù un pin split, è u pallet hè inseritu in u foru in forma di D in u chuck.
Questi buchi sò fatti nantu à a piastra di ottone cù a nostra EDM (macchina di scarica elettrica).L'elettrodu di rame secondu a forma di a sezione trasversale di u pallet hè affundatu in l'ottone, è dopu u foru è u contornu esterno di u travagliadore sò processati nantu à a fresatrice CNC.
A finitura finale di u mandrinu hè fatta à a manu cù una lima è una lucidatrice d'acciaio, è u foru split pin hè fattu cù una perforatrice Archimedes.Questa hè una cumminazione interessante di travagliu high-tech è low-tech!
A molla di bilanciu hà trè cerchi cumpleti è una longa cuda dritta.A primavera hè tapered, a fine di u stud hè più grossa, è u centru tapers versu u chuck.Anthony Randall ci hà furnitu qualchì 0.8% d'azzaru di carbone, chì hè statu tiratu in una parte plana è poi pulita in un conu à a dimensione di a molla di bilanciu H4 originale.A molla diluita hè posta in una forma d'acciaio per indurimentu.
Avemu boni ritratti di a primavera originale, chì ci permette di disegnà a forma è u mulinu CNC l'anzianu.Cù una primavera cusì corta, a ghjente s'aspittava chì l'equilibriu oscillassi viulente quandu u persunale hè ghjustu, ma ùn hè micca custrettu da i ghjuvelli nantu à u ponte di equilibriu.In ogni casu, perchè a cuda longa è u hairspring diventanu più diluente, se u balancinu è u hairspring sò stallati à vibrà, solu supportatu nantu à u pivot inferjuri, è i ghjuvelli sopra sò sguassati, l'arbulu di equilibriu serà sorprendentemente stabile.
A rota di equilibriu è u hairspring anu un grande puntu d'errore di cunnessione, cum'è s'aspittava per un hairspring cusì curtu, ma questu effettu hè ridutta da u grossu tapered è a cuda longa di u hairspring.
Lasciate u watch run, guidatu direttamente da u trenu, è a tappa dopu hè di fà è stallà u remontoir.L'assi di a quarta volta hè una interessante intersezzione à trè vie.À questu tempu, ci sò trè roti coaxiali: a quarta rota, a rota di cuntrariu è a rota di guida di i secondi cintrali.
A terza rota internamente tagliata trascina a quarta rota in una manera normale, chì à u turnu conduce u sistema di remontoir custituitu da una rota di serratura è un volante.A rota di gyro hè guidata da u quartu spindle à traversu una primavera di remontoir, è a rota di gyro move a rota di scappu.
À a quarta volta di cunnessione, u cunduttore hè furnitu à u remontoir, a rota di cuntrastu è a seconda rota di u centru per a ricustruzione H4 di Derek Pratt.
Ci hè un mandrinu slender slender in senso antiorario, passendu per u mandrinu cavu di a quarta rota, è a rota di guida di a seconda manu hè stallata nantu à u latu di u quadrante in senso antiorario.
A primavera Remontoir hè fatta da a molla principale di l'orologio.Hè 1,45 mm altu, 0,08 mm grossu, è circa 160 mm longu.A molla hè fissata in una gabbia di bronzu muntata nantu à u quartu assi.A primavera deve esse piazzata in a gabbia cum'è una bobina aperta, micca nantu à u muru di u canna cum'è di solitu in una canna di watch.Per ottene questu, avemu usatu qualcosa simili à l'anzianu utilizatu per fà e surgenti d'equilibriu per mette a molla di remontoir à a forma curretta.
A liberazione di Remontoir hè cuntrullata da un pawl pivotante, una rota di bloccu è un volante utilizatu per cuntrullà a velocità di remontoir remontoir.U pawl hà cinque braccia muntati nantu à u mandrinu;un bracciu tene a zampa, è a zampa s'impegna cù u pin di liberazione nantu à u mandrinu oppostu.Quandu a cima gira, unu di i so pins alza delicatamente u pawl à a pusizione induve l'altru bracciu libera a rota di serratura.A rota di serratura pò esse rotate liberamente per un turnu per permette a molla per esse rewind.
U terzu bracciu hà un rullu pivotante supportatu nantu à una camma muntata nantu à un assi di serratura.Questu mantene u pawl è u pawl alluntanati da u percorsu di u pin di liberazione quandu u riavvolgimentu si faci, è a rota inversa mantene a rotazione.I restanti dui braccia nantu à u pawl sò contrapesi chì equilibranu u pawl.
Tutti issi cumpunenti sò assai dilicati è necessitanu un archiviu manuali attentu è a classificazione, ma travaglianu assai satisfactoriamente.A foglia volante hè 0,1 mm grossa, ma hà una zona più grande;chistu pruvò à esse una parte difficiule, perchè u patrone cintrali hè una persona cù u clima.
Remontoir hè un mecanismu intelligente chì hè affascinante perchè si rebobina ogni 7,5 seconde, cusì ùn avete micca aspittà assai!
In l'aprili di u 1891, James U. Poole hà rializatu u H4 originale è hà scrittu un rapportu interessante nantu à u so travagliu per a Watch Magazine.Quandu parlava di u mecanismu di remontoir, hà dettu: "Harrison descrive a struttura di l'orologio.Aviu avutu à grope u mo modu attraversu una seria di esperimenti fastidiosi, è per parechji ghjorni era disperatu di pudè riunificà.L'azzione di u trenu di remontoir hè cusì misteriosa chì ancu s'è l'osservate cù cura, ùn pudete micca capisce bè.Dubitu ch'ellu sia veramente utile ".
Una persona misera !Mi piace a so onestà rilassata in a lotta, forsi tutti avemu avutu frustrazioni simili nantu à u bancu!
U muvimentu di l'ora è u minutu hè tradiziunale, guidatu da un grande ingranaggio muntatu nantu à u spindle cintrali, ma a manu cintrali di i secondi hè purtata da una rota situata trà u grande gear è a rota di l'ora.A rota di i secondi cintrali gira nantu à a grande gear è hè guidata da a stessa rota di cunti muntata à l'estremità di u dial di u spindle.
U muvimentu H4 H4 di Derek Pratt mostra a guida di a big gear, a rota di minuti è a seconda rota centrale.
A prufundità di u cunduttore cintrali di a seconda manu hè u più prufonda pussibule per assicurà chì a seconda manu ùn "jitter" quandu hè in esecuzione, ma hà ancu bisognu di correre liberamente.Nantu à l'uriginale H4, u diametru di a rota motrice hè 0,11 mm più grande di quella di a rota guidata, ancu s'è u numeru di denti hè u listessu.Sembra chì a prufundità hè deliberatamente fatta troppu prufonda, è dopu a rota guidata hè "superata" per furnisce u gradu di libertà necessariu.Avemu seguitu una prucedura simili per permette a corsa libera cù una liberazione minima.
Aduprate l'uttellu di topping per ottene a più chjuca reazione quandu guidate a manu centrale di i secondi di u Derek Pratt H4.
Derek hà finitu trè mani, ma anu bisognu di qualchì sorte.Daniela hà travagliatu nantu à e mani di l'ore è di i minuti, lucidate, poi indurite è temperate, è infine sbuchjate in u sali turchinu.A manu centrale di i secondi hè pulita invece di blu.
Harrison hà inizialmente previstu d'utilizà un ajustatore di cremagliera è pignone in l'H4, chì era cumuni in l'orologi di punta di u tempu, è cum'è mostra in unu di i disegni fatti quandu u Cumitatu di Longitudine inspeccionò l'orologio.Deve avè rinunziatu à u rack prima, ancu s'ellu l'avia usatu in orologi Jefferys è hà utilizatu un compensatore bimetallicu per a prima volta in H3.
Derek vulia pruvà stu arrangiamentu è hà fattu una cremagliera è un pignone è hà cuminciatu à fà curbs compensatori.
L'H4 originale hà sempre un pignone per installà a piastra di l'ajustatore, ma ùn manca un rack.Siccomu H4 ùn hà micca avà un rack, hè decisu di fà una copia.Ancu s'è a cremagliera è u pignone sò faciuli d'aghjustà, Harrison deve avè truvatu faciule di spustà è di disturbà a velocità.U sguardu pò avà esse feritu liberamente è hè stallatu cù cura per u stud spring balance.U metudu di muntatura di u stud pò esse aghjustatu in ogni direzzione;questu aiuta à pusà u centru di a molla in modu chì a barra di equilibriu stà ind'è u riposu.
U curb compensatu di temperatura hè custituitu da barre d'ottone è d'acciaio fissate cù 15 rivets.U curb pin à a fine di u curb cumpensu circundanu a primavera.Quandu a temperatura s'arrizeghja, u curb si curvarà per accurtà a durata effettiva di a primavera.
Harrison avia speratu di utilizà a forma di u spinu di a tavula per aghjustà l'errori isocroni, ma hà trovu chì questu ùn era micca abbastanza, è hà aghjustatu ciò chì chjamava un pin "cicloide".Questu hè aghjustatu per fà u cuntattu cù a cuda di u balancinu è accelerà a vibrazione cù una amplitude scelta.
À questu stadiu, a piastra superiore hè cunsegnata à Charles Scarr per l'incisione.Derek avia dumandatu chì a targhetta fussi inscritta cum'è l'uriginale, ma u so nome era incisu nantu à u bordu di u skateboard vicinu à a firma di Harrison è nantu à u terzu ponte di rota.L'iscrizione dice: "Derek Pratt 2004-Chas Frodsham & Co AD2014".
Scrizzione: "Derek Pratt 2004 - Chas Frodsham & Co 2014", utilizatu per a ricostruzione H4 di Derek Pratt
Dopu avè purtatu a molla di bilanciu vicinu à a dimensione di a primavera originale, u tempu di u sguardu sguassate u materiale da u fondu di u equilibriu, facendu u equilibriu un pocu più grossu per permette questu.U cronometru di l'orologio Witschi hè assai utile in questu sensu perchè pò esse stabilitu per misurà a freccia di l'orologio dopu ogni aghjustamentu.
Questu hè un pocu pocu cunvinziunali, ma furnisce un modu per equilibrà un equilibriu cusì grande.Siccomu u pesu si alluntanò lentamente da u fondu di u balancinu, a freccia s'avvicinava à 18 000 volte per ora, è dopu u cronometru hè stallatu à 18 000 è l'errore di l'orologio puderia esse leghje.
A figura sopra mostra a trajectoria di l'orologio quandu parte da una amplitude bassu è poi stabilizza rapidamente à a so amplitude operativa à un ritmu stabile.A traccia mostra ancu chì u remontoir rewinds ogni 7,5 seconde.L'orologio hè statu ancu testatu nantu à un vechju cronometru Greiner Chronographic utilizendu tracce di carta.Sta macchina hà u funziunamentu di mette a corsa lenta.Quandu l'alimentazione di carta hè dece volte più lenta, l'errore hè ingrandatu dece volte.Questa paràmetra facilita a prova di l'orologio per una ora o più senza affundà in a prufundità di a carta!
I testi à longu andà ùn mostranu qualchi cambiamenti in a vitezza, è truvaru chì u centru di a seconda unità hè assai criticu, perchè hà bisognu d'oliu nantu à u grande gear, ma deve esse un oliu assai ligeru, per ùn causari troppu resistenza è riduce a gamma di equilibriu.L'oliu d'orologio di viscosità più bassu chì pudemu truvà hè Moebius D1, chì hà una viscosità di 32 centistokes à 20 ° C;questu funziona bè.
L'orologio ùn hà micca l'aghjustamentu di u tempu mediu cum'è hè statu installatu dopu in l'H5, cusì hè faciule fà picculi aghjustamenti à l'agulla cicloidale per aghjurnà a velocità.U pin cycloidal hè statu pruvatu in diverse pusizioni, è prima o dopu toccu a primavera durante a so respirazione, è ci era ancu diversi spazii à i curb pins.
Ùn pare micca esse un locu ideale, ma hè stabilitu induve a tarifa di cambiamentu cù l'amplitude hè minima.U cambiamentu di u ritmu cù l'amplitude indica chì u remontoir hè necessariu per allisà u pulse di equilibriu.A cuntrariu di James Poole, pensemu chì u remontoir hè veramente utile !
L'orologio era digià in opera in ghjennaghju 2014, ma alcuni aghjustamenti sò sempre necessarii.A putenza dispunibile di l'escapement dipende da e quattru surgenti diffirenti in u watch, chì tutti deve esse equilibrati cù l'altri: a molla principale, a molla di forza, a molla di remontoir è a molla di equilibriu.A molla principale pò esse stallata cum'è necessariu, è poi a molla di mantene chì furnisce u torque quandu l'orologio hè feritu deve esse abbastanza per rinfurzà a molla di remontoir.
L'amplitude di u balancinu dipende da a paràmetra di a molla di remontoir.Certi aghjustamenti sò necessarii, soprattuttu trà a primavera di mantenimentu è a primavera di remontoir, per ottene l'equilibriu currettu è avè abbastanza putenza in u scappamentu.Ogni aghjustamentu di a molla di mantenimentu significa di smontà tuttu u watch.
In u ferraghju di u 2014, l'orologio si n'andò à Greenwich per esse fotografiatu è fotografiatu per a mostra "Explore Longitude-Ship Clock and Stars".U video finale mostratu in a mostra descriva bè l'orologio è mostrava ogni parte chì era assemblata.
Un periodu di teste è aghjustamenti hè accadutu prima chì l'orologio hè statu consegnatu à Greenwich in u ghjugnu di u 2014. Ùn ci era micca tempu per una prova di temperatura propria è hè stata trovata chì l'orologio era cumpensu eccessivamente, ma curria l'attellu à una temperatura abbastanza uniforme. .Quandu hà operatu senza disturbu per 9 ghjorni, hè stata in più o minus duie seconde à ghjornu.Per vince u premiu di £ 20,000, hà bisognu di mantene u tempu in più o minus 2,8 seconde per ghjornu durante u viaghju di sei settimane à l'India Occidentale.
Cumpiendu u H4 di Derek Pratt hè sempre statu un prughjettu eccitante cù parechje sfide.À Frodshams, demu sempre à Derek a più alta valutazione, sia cum'è orologeria o cum'è un piacevule cullaburatore.Sempre sparte generosamente a so cunniscenza è u tempu per aiutà l'altri.
L'artisgianalità di Derek hè eccellente, è malgradu assai sfide, hà investitu assai tempu è energia in avanzà u so prughjettu H4.Pensemu chì serà cuntentu di u risultatu finali è sò felici di mustrà l'orologio à tutti.
L'orologio hè statu mostratu in Greenwich da lugliu 2014 à ghjennaghju 2015 cù tutti i cinque timers originali Harrison è parechje altre opere interessanti.A mostra hà iniziatu un tour mundiale cù Derek's H4, da marzu à settembre 2015 à a Folger Shakespeare Library in Washington, DC;seguita da Mystic Seaport, Connecticut, da nuvembre 2015 à aprile 2016;poi Da maghju 2016 à uttrovi 2016, viaghjà à u Museu Marittimu australianu in Sydney.
U cumpletu di Derek's H4 hè statu un sforzu di squadra da tutti in Frodshams.Avemu ancu avutu un preziosu aiutu da Anthony Randall, Jonathan Hird è altre persone in l'industria di l'orologi chì anu assistitu Derek è noi à cumpiendu stu prughjettu.Vogliu ancu ringrazià Martin Dorsch per u so aiutu cù a fotografia di sti articuli.
Quill & Pad ringrazia ancu The Horological Journal per avè permessu di ripubblicà i trè articuli in questa serie quì.Se li mancassi, vi piace ancu: A vita è i tempi di u leggendariu orologu indipendente Derek Pratt (Derek Pratt) Rebuilding John Harrison (John Harrison) ) H4, u primu cronometru marinu di precisione in u mondu (parte 1 di 3) per Derek Pratt (Derek Pratt) per ricustruisce John Harrison (John Harrison) per fà una tavola di diamante H4, u primu cronometru marinu di precisione A in u mondu (parte 2 di 3)
Scusa.Cercu u mo amicu di scola Martin Dorsch, hè un orologu tedescu di Regensburg.Se u cunnosci, pudete dì à ellu a mo infurmazione di cuntattu ?Grazie!Zheng Junyu


Tempu di Postu: Aug-02-2021