Tension Clamp

A pinza di tensione hè un tipu di raccordi di hardware di tensione unica, hè principalmente aduprata nantu à e linee di trasmissione aeree o linee di distribuzione.A pinza di tensione hè ancu chjamata pinza di tensione di punta morta o pinza di tensione di quadrante, hè un tipu di pinze di linea di trasmissione.
Perchè a forma di a pinza di tensione hè cum'è un tippu, cusì certi clienti chjamanu tipu di tippu o tippu di bullone.Sicondu u diametru di u cunduttore, ci sò diverse serie di pinze di tensione di bullone cum'è NLL-1, NLL-2, NLL-3, NLL-4.
A serie NLL di morsetti di punta morta di tippu di bullone u corpu principale hè fattu di materiale in lega d'aluminiu d'alta resistenza chì risponde à i requisiti di specificazioni standard l'ultima emissione di BS.
U tipu di bullone di pinza di tensione hè adattatu per e linee aeree finu à 35kv.A pinza di tensione Jingyoung hè pensata per l'usu cù ACSR o cunduttori all-aluminium.
Certi clienti dumandanu a serie NLL di tippu di bolt inseme cù a cinta di armatura o liners speciale per prutege u cunduttore da danni.Sicondu u materiale, ci hè una altra serie di NLD-1, NLD-2, NLD-3, NLD-4.A serie NLD hè prodotta da ferru malleable d'alta resistenza.
A pinza di tensione di a serie NLD hè aduprata cù un cunduttore d'acciaio rivestitu d'aluminiu.Quandu si usa nantu à u cunduttore d'aluminiu, di solitu assemblatu cù liners.
U sopra hè solu introduttu u corpu principale di a pinza di tensione.Ci hè un bullone in U, dado è rondelle necessarii per fissare i cunduttori in i corpi di a pistola.

Tension Clamp1684

Tension Clamp1685

Disegnu di Clamp

  • bullonata, di tippu quadrant, cù un raccordu à l'estremità di clevis, utilizatu per a terminazione di cunduttori d'aluminiu o di lega d'aluminiu.L'apparenza hè simile à a Figura 1 sottu.
  • Angulu di groove nominale di 60 cum'è detallatu in Figura 1.
  • Corpu di pinza in lega d'aluminiu di alta resistenza.
  • U-bulloni in acciaio, ognuna dotata di dui dadi esagonali, duie rondelle tonde piatte è duie rondelle di serratura.
  • Tutti i cumpunenti di l'acciaio, eccettu quelli fatti di l'acciaio inossidabile, per esse galvanizzati à caldu in cunfurmità cù BS EN ISO 1461: 2009 o ASTM A153/153

Tension Clamp2180

  • Per allughjà è assicurà una gamma di cunduttori di linea aerea nuda cù diametri detallati in e Culonne 2 è a dimensione tipica di u filu in e Culonne 3 è 4 di a Tabella 1.
  • U numeru di bulloni in U furnitu per assicurà u cunduttore in a scanalatura di a pinza cum'è indicatu in a Tabella 1, Culonne 5.
  • Dimensioni di clevis è pin di accoppiamentu in cunfurmità cù a Tabella 1.
  • Forza di trazione finale di l'assemblea di pinza in cunfurmità cù a Colonna 6 di a Tabella 1.

Tension Clamp2597

  • A forza di trazione ultima di tirà l'ochju per esse più grande o uguale à 60﹪ di a forza di trazione finale di l'assemblea di pinza sana.
  • Un pin split fattu di bronzu trafilatu à freddo, ottone o acciaio inox deve esse furnitu per assicurà u pin di accoppiamentu in u locu.
  • A carica minima di fallimentu di u pin di accoppiamentu currisponde à a forza di trazione finale di l'assemblea di pinza sana.
  • L'assemblage de la pince doit être libre de fissures et d'autres défauts visibles, sans bords vives ni bavures.Bordu di punta di a superficia di cuntattu vicinu à l'ochju chì tira per esse flared per minimizzà i danni à u cunduttore.


Tempu di pubblicazione: 17 settembre 2020